WELCOME BACK!

by - 09:42

Witam serdecznie po długiej przerwie!
Po ponad miesiącu troszkę mi się zatęskniło i jestem :D Dzisiaj post na szybko. Po południu wybieram się do fryzjera, a jeszcze mam trochę spraw do ogarnięcia, więc wybaczcie! Jako, że nie było mnie ponad miesiąc, postanowiłam zrobić mały mix stylizacji i dodać cztery zestawienia w jednym wpisie. Liczę, że coś przypadnie Wam do gustu :) Zostawcie po sobie ślad w postaci komentarza - wszystko nadrobię jak tylko znajdę wolną chwilę. Trzymajcie kciuki, bym znowu wyszła zadowolona od fryzjera, haha :D 

Przy okazji! W prawym bocznym pasku bloga, zaraz pod archiwum, pojawiła się reklama sklepu yoshop.com i wyprzedaży. Będę ogromnie wdzięczna, jak chociaż raz klikniecie w baner :)

Miłego dnia! <3



kurtka - twinkledeals.com, koszulka - plny lala, spodnie - h&m, torebka - mohito, buty - adidas



płaszcz - rosewholesale.com, sweter - rutandcircle.com, spodnie - h&m, torebka - emanzana.pl, buty - adidas



marynarka - twinkledeals.com, koszulka - justhype.co.uk, spodnie - bershka, buty - renee.pl



koszulka - levi's, spodnie - zara, torebka - bershka, buty - renee.pl

15 komentarze

  1. Najbardziej spodobała mi się stylizacja z szarym płaszczykiem-jest cudowny!
    Trzymam kciuki za fryzjera i daj znać jaki kolor zrobiłaś :D
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialnie wygladasz, cudny look Kochana! Buziaki
    Klikniesz w ten link?

    http://www.zaful.com/3rd-anniversary-party-promotion.html?lkid=25227

    OdpowiedzUsuń
  3. 1, 2 i 4 stylizacja bardzo mi się podoba. Sama często ubieram się podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz piękne włosy! Wszystkie sylizacje jak najbardziej na Plus jak dla mnie -
    świetne :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    Http://enduro519.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne stylizacje! wszystkie mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie stylizacje są bardzo fajne, ale zdecydowanie najbardziej spodobała mi się 2 i 3. Trafiły do mojego serca !
    Pozdrawiam!
    http://moda-naszym-swiatem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnia stylizacja najbardziej do mnie przemawia <3 jest totalnie w moim stylu

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszulki PLNY i Levi's są rewelacyjne!!<3

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny ootd - pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne stylizacje, a pierwszy t-shirt jest rewelacyjny! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szary płaszczyk i bomberka są prześliczne <3
    Obserwuje i zapraszam do siebie :)
    http://caydii.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja z płaszczykiem, jak dla nas najlepsza! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacja 2 i 3 bardzo mi się spodobała :)

    mischotta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń