SPORT STYLE

by - 15:32

Witam ponownie!
Jako, że wracam na blogspot, postanowiłam troszkę urozmaicić wpisy i w ten weekend postaram się porobić kilka zdjęć. Myślałam o tematach typu: jak dbam o swoje włosy, bo dostaję od Was sporo pytań odnośnie ich pielęgnacji, czy też coś typu ''ulubieńcy miesiąca'' lub mój codzienny makijaż, który nie należy do zbyt wyszukanych... Co o tym myślicie? Dajcie mi znać :)

A dziś jeszcze zatrzymamy się w tematyce modowej, chociaż ta stylizacja jest meeega codzienna.


Macie czasami takie dni, że najchętniej zostalibyście w domu i przez cały dzień nic nie robili? Ja takowe miewam dość często, haha :D Uwielbiam wskoczyć w bluzę, wygodne adidaski i zapomnieć o jakimkolwiek makijażu. Tą różową bluzę z kapturem od https://swagshoponline.pl pokochałam od razu. Prosty, klasyczny krój i do tego ten przeuroczy kolor - jak dla mnie idealnie!


A skoro już o wygodzie mowa, to nie mogło zabraknąć butów od https://nbsklep.pl/. Strasznie spodobała mi się seria 530 i mam już dwie pary New Balance z tej serii. Są bardzo wygodne i uniwersalne - pasują do wszystkiego! Tu pokazuję je w zestawieniu z sportową stylizacją, jednak nosiłam je też do płaszczy i całość naprawdę fajnie się prezentowała :) Pomimo zimy, nawet nie zmarzłam w nogi, więc z czystym sercem polecam! Tylko do trochę dłuższych skarpetek... :D



Udanego dnia kochani! <3

kurtka - zara, bluza - swagshoponline.pl, spodnie - bershka, buty - nbsklep.pl

2 komentarze

  1. Bluza jest śliczna, sama na taką poluję od pewnego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Styl sportowy to zupełnie nie ja, ale Twoja stylizacja wygląda świetnie :D

    OdpowiedzUsuń